Vertaal deze pagina

Klacht

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u niet tevreden? Wij horen het graag! Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Vul het klachtenformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om te kijken of we er samen uit kunnen komen.    

Veel gevraagd over Klacht

Ik heb een klacht over het planmatig onderhoud. Wat kan ik doen?

U kunt direct uw klacht indienen via de website. Vul hier het formulier klacht indienen in. Wilt u liever op een andere manier contact met ons opnemen, kijkt u dan op voor de overige contactmogelijkheden.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling in Zwolle. Wat kan ik doen?

Op www.dewoningzoeker.nl vindt u onder ´Contact´ alle informatie voor als u een klacht heeft.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Direct melden? Dit kunt u doen via de website formulier klacht indienen of via een van de andere contactmogelijkheden . Een brief sturen kan ook.   
Komt u er niet uit met SWZ, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtenadviescommissie.

Ik heb een klacht over een (onder-) aannemer. Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken uw klacht met de aannemer. Kijk op voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

U kunt hiervoor een klacht bij ons indienen via het klachtenformulier of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, sturen wij u een bevestiging.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen