Vertaal deze pagina

Tip en compliment

Heeft u een tip of compliment? Wij horen dit graag! Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds weer verbeteren.

Veel gevraagd over Tip en compliment

Ik heb een klacht over het planmatig onderhoud. Wat kan ik doen?

U kunt direct uw klacht indienen via de website. Vul hier het formulier klacht indienen in. Wilt u liever op een andere manier contact met ons opnemen, kijkt u dan op voor de overige contactmogelijkheden.

Ik ervaar overlast van de bouw/renovatie.

U kunt ons bellen via 038 - 4680123 of mailen naar info@swz.nl. Wij geven de melding door aan de projectleider.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling in Zwolle. Wat kan ik doen?

Op www.dewoningzoeker.nl vindt u onder ´Contact´ alle informatie voor als u een klacht heeft.

Ik betaal voor schoonmaken en glazen wassen. Maar ik ben niet tevreden. Wat kan ik doen?

U kunt contact opnemen met uw sociaal beheerder. Kijk op de contactpagina voor de contactgegevens van uw sociaal beheerder.

 

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Direct melden? Dit kunt u doen via de website formulier klacht indienen of via een van de andere contactmogelijkheden . Een brief sturen kan ook.   
Komt u er niet uit met SWZ, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtenadviescommissie.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Wanneer u niet tevreden bent met een door ons geboden oplossing, dan verzoeken wij u eerst met ons contact op te nemen. Mogelijk kunnen wij met u alsnog tot een oplossing komen waarmee u wel tevreden bent. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Bent u echt niet tevreden met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Dan kunt u uw klacht sturen naar Secretariaat Klachtenadviescommissie, Oranjestraat 10, 7451 CC Holten,  info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl of mailen naar info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl.

  

De deurmat in ons woongebouw is erg vies/kapot, waar meld ik dit?

U kunt dit melden bij de sociaal beheerder van uw wijk. Kijk op de contactpagina voor contactgegevens van uw sociaal beheerder.

 

Ik heb een klacht over een (onder-) aannemer. Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken uw klacht met de aannemer. Kijk op voor de contactmogelijkheden.

 

De algemene ruimte of lift is niet goed schoon gemaakt. Waar kan ik dit melden?

U kunt contact opnemen met de sociaal beheerder in uw wijk. In dit overzicht de contactpagina vindt u de contactgegevens.

De ramen van mijn woning/gebouw zijn niet goed gewassen. Wat kan ik doen?

U kunt contact opnemen met de sociaal beheerder in uw wijk. Kijk op de contactpagina voor de contactgegevens van uw sociaal beheerder.

 

Ik betaal voor groenonderhoud, maar ik ben niet tevreden. Wat kan ik doen?

U kunt uw klacht melden, door te bellen naar 038 - 4680123, of een e-mail te sturen naar info@swz.nl. Wij gaan dan kijken en lossen het probleem op.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen