Vertaal deze pagina

Huurachterstand

Lukt het niet om de huur op tijd te betalen, dan heeft u een huurachterstand. Neem dan direct contact op met de afdeling Incasso om samen te kijken naar een oplossing. Kijk voor de contactmogelijkheden op de contactpagina. Of stuur een appje naar 097-011662002.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Wat is een betalingsregeling?

Met een betalingsregeling kunt u een openstaand bedrag in delen betalen.

Kan ik bij de deurwaarder contant betalen?

Ja, dat kan.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Ja, dat is mogelijk. Wij spreken regelingen af van maximaal 6 maanden. Alleen als u een goede reden heeft, spreken wij een langere regeling af. Wilt u voor de tweede keer binnen een jaar een regeling afspreken, dan brengen wij € 25,00 administratiekosten in rekening.

Hoe lang loopt mijn betalingsregeling nog?

Dit staat in de brief die u van ons gekregen heeft over de betalingsregeling. Heeft u deze niet meer? Neem dan contact met ons op, dan kijken we het voor u na. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u uitstel kunt krijgen of wilt u een betalingsregeling afspreken? Belt u ons dan.

Hoe groot is mijn achterstand? Hoeveel moet ik nog betalen?

Neemt u contact met ons op. Wij kijken dit dan voor u na. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een oplossing. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnenĀ 5 werkdagen