Vertaal deze pagina

Reparatieverzoek

Voor een gebrek of storing aan een woning of woongebouw kunt u een reparatieverzoek indienen. Voor spoedsituaties kunt u ons bellen via 038 - 4680123. 

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Mijn deurbel / intercom doet het niet. Wat moet ik doen?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek in te dienen of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden.

Wie bel ik als mijn CV lekt?

Breman uit Zwolle doet het onderhoud uit aan uw CV. Voor lekkages of andere klachten met betrekking tot uw CV kunt u hen bellen via 0900-8212174.

Wie doet het onderhoud aan de buitenkraan?

Dit is voor uzelf. De buitenkraan neemt u over van de vorige bewoner en valt daarom niet onder onze service.

Ik woon in een woongebouw met huurders en kopers. Aan wie geef ik mijn reparatieverzoek door?

U kunt voor vragen en reparatieverzoeken bij ons terecht. Zo nodig nemen wij contact op met de Vereniging van Eigenaren of vragen we u dit te doen.Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden.

Er zit vocht tussen mijn dubbel glas. Wat moet ik doen?

Neemt u contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Wat kan ik doen bij inbraakschade?

Neem contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden. Wij sturen zo snel mogelijk iemand langs voor een (voorlopige) reparatie, zodat u uw woning weer kunt afsluiten. Als u aangifte doet, ontvangen wij graag een kopie van het politierapport. Is er iets gestolen? Neem dan ook contact op met uw verzekering.

Waarom beslaat dubbel glas aan de buitenkant?

Dit gebeurt als het buiten koud is en de lucht vochtigheid. Dit is meestal zo in de ochtend in het voorjaar en het najaar. Het gaat weg als het warmer wordt.

Mijn deurbel doet het niet. Wat kan ik doen?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

Wie onderhoudt mijn CV?

Wij kijken 1 keer per 2 jaar uw cv-ketel na en maken hem schoon. Het onderhoud aan de cv zelf doen wij niet. Heeft u problemen met de cv-installatie, neem dan contact met SWZ op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden. Als u een ander bedrijf inschakelt, betaalt u dit zelf.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Heeft u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel dan met ons via 038 - 4680123. U wordt dan doorgeschakeld naar onze storingsdienst.

Hoe voorkom ik schimmel of vochtplekken in huis?

Schimmel en vochtplekken ontstaan meestal door te weinig ventilatie. U kunt de schimmel weghalen met warm water en soda. Daarna kunt u er een schimmelwerend middel of een schimmelwerende verf op doen. Dit is te koop in de bouwmarkt. Voor meer advies kunt u contact met ons opnemen. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Ik heb een probleem met de ontvangst van de televisie. Wat kan ik doen?

Neem contact op met uw provider (bijvoorbeeld Ziggo, Tele2). Weet u zeker dat de kabel in de woning de oorzaak is? Dan kunt u contact met ons opnemen. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Ik heb een probleem met de buitenkraan. Wat kan ik doen?

Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Neemt u hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mag ik zelf een andere thermostaat plaatsen?

Dat mag. Bewaart u de oude thermostaat, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnenĀ 5 werkdagen