Vertaal deze pagina

Sleutels en sloten

Bent u uw sleutel kwijtgeraakt of wilt u sleutels bij laten maken? Dit kunt u laten doen bij een sleutelspecialist. Als het om een sleutel met een certificaat gaat, moet u de sleutel bij ons bestellen. De kosten zijn voor u.

Is uw sleutel of slot kapot gegaan? Dan kunt u een reparatieverzoek bij ons indienen.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Het elektronische slot/de lezer van de algemene toegangsdeur werkt niet. Wat kan ik doen?

Dit is per woning verschillend. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mijn handzender/afstandsbediening van het hek is stuk of kwijt. Wat kan ik doen?

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Kijk wel eerst even of het aan de batterij ligt. Neem hiervoor contact met ons op. Bent u uw handzender of afstandsbediening kwijt, dan kunt u ons bellen voor het bestellen van een nieuwe. De kosten hiervan verschillen per model en zijn voor u zelf. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mag ik de sloten op mijn deuren veranderen?

Ja, dat mag. Bewaart u de oude sloten, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen. Heeft u liever dat wij de sloten vervangen? Neemt u dan contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden. Het plaatsen van een nieuw slot door SWZ kost geld. U betaalt dit zelf.

 

De brievenbus van één van mijn buren zit erg vol. Ik heb al eens aangebeld, maar er wordt niet open gedaan. Wat kan ik doen?

Neem contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden. Wij kunnen op andere manieren proberen om contact met de huurder te krijgen.

Kan ik een toegangsdruppel bijbestellen?

Ja, dat kan. Hier moet u wel voor betalen. Het bedrag verschilt per woongebouw. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Alle sleutels op raamboompjes in een woning zijn hetzelfde. U kunt de sleutels zelf bij laten maken. Is er geen enkele sleutel meer? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

 

Wat kost het als ik mijn (brievenbus)sleutel kwijt ben?

Dat is per sleutel verschillend. De kosten voor het bij laten maken van sleutels zijn voor u. U kunt de meeste sleutels zelf bij laten maken bij een sleutelmaker. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte, dan kunt u deze niet zelf bij laten maken. Neem dan contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger van een gebouw?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

Mijn sleutel is afgebroken in het slot. Wat nu?

Klik hier om een reparatieverzoek te doen. Hoeveel het kost hangt ervan af of het slot vervangen moet worden of dat de sleutel er nog uitgehaald kan worden.

Kan ik extra sleutels bijbestellen?

Dat kan, De meeste sleutels kunt u bij laten maken bij een sleutelmaker. Een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte kunt u niet zelf bij laten maken. Neem hiervoor contact met ons op. De kosten verschillen per sleutel en zijn voor u zelf. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mijn toegangsdruppel werkt niet. Wat kan ik doen?

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Het elektronische slot/de lezer van de deur van mijn eigen woning werkt niet. Wat moet ik doen?

Dit is per woning anders. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

De druppel die ik heb ontvangen werkt niet op alle deuren. Hoe kan dat?

Neem contact met ons op. Wij weten voor welke deuren de druppel bij u werkt. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mijn zonnescherm werkt niet goed of helemaal niet. Wat moet ik doen?

Heeft u het zonnescherm zelf aangebracht, dan moet u dit zelf laten repareren. Hoort het zonnescherm bij de woning, dan regelt SWZ het onderhoud. Neemt u hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen