Vertaal deze pagina

Sleutels en sloten

Bent u uw sleutel kwijtgeraakt of wilt u misschien sleutels bij laten maken? Dit kunt u vaak laten doen bij een sleutelspecialist. Wanneer het om een sleutel met een certificaat gaat, moet u de nieuwe sleutel bij ons bestellen. De kosten zijn voor uw eigen rekening.

Is uw sleutel of slot kapot gegaan? Dan kunt u een reparatieverzoek indienen.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Wat kost het als ik mijn (brievenbus)sleutel kwijt ben?

Dat is per sleutel verschillend. De kosten voor het bij laten maken van alle sleutels zijn voor u. U kunt de meeste sleutels zelf bij laten maken bij een sleutelmaker. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte, dan kunt u deze niet zelf bij laten maken. Neem dan contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Kan ik extra sleutels bijbestellen?

De meeste sleutels kunt u bij laten maken bij een sleutelmaker. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een sleutel met een certificaat gaan. U kunt deze niet zelf laten bijmaken. Neem hiervoor contact met ons op. De kosten verschillen per sleutel en zijn voor u zelf. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Ik ben een toegangsdruppel verloren, wat kan ik doen?

U kunt bij ons een nieuwe bestellen. Hier zijn kosten aan verbonden die u zelf moet betalen. Neemt u contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Mijn handzender/afstandsbediening voor het hek is stuk of kwijt. Wat kan ik doen?

Als uw handzender of afstandsbediening niet werkt (eerst controleren of de batterij vervangen moet worden) kunt u kosteloos een nieuwe bij ons bestellen. Neem hiervoor contact met ons op. Bent u uw handzender of afstandsbediening kwijt, dan kunt u ons bellen voor het bestellen van een nieuwe. De kosten hiervan verschillen per model en zijn voor u zelf. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Alle sleutels op raamboompjes in een woning zijn hetzelfde. Is er geen enkele sleutel meer? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden.

 

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger van een gebouw?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek in te dienen of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden.

Mag ik de sloten op mijn deuren aanpassen?

Ja, dit mag. U kunt zelf een nieuw slot plaatsen. Bewaart u de oude sloten, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen. Heeft u liever dat wij de sloten vervangen? Neemt u dan contact met ons op. Samen met u bespreken wij de mogelijkheden. Aan het plaatsen van een nieuw slot door ons zijn wel kosten verbonden. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Wat kost een nieuwe handzender?

De prijzen hiervan verschillen per complex. Neem voor de precieze kosten contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een brief gekregen over het ophalen van nieuwe tags, druppel, afstandsbediening en sleutels. Maar ik kan op dat tijdstip niet. Wat kan ik doen?

Neemt u contact met ons op, dan kan een andere afspraak gemaakt worden. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

De druppel die ik heb ontvangen werkt niet op alle deuren. Hoe kan dat?

Als u contact met ons opneemt, kunnen wij uitzoeken voor welke deuren de druppel bij u werkt. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Het elektronische slot/de lezer van de algemene toegangsdeur werkt niet. Wat kan ik doen?

Dit is per woning verschillend. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Het elektronische slot/de lezer van de deur van mijn eigen woning werkt niet. Wat moet ik doen?

Dit is per woning verschillend. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

De brievenbus van één van mijn buren zit erg vol. Ik heb al eens aangebeld, maar er wordt niet open gedaan. Wat kan ik doen?

Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden. Wij kunnen op andere manieren proberen om contact met de huurder te krijgen.

Kan ik een toegangsdruppel bijbestellen?

Ja, dat kan. Hier zijn wel kosten aan verbonden die voor uzelf zijn. Het bedrag verschilt per complex. Neem hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

Wat zijn de kosten voor een afgebroken sleutel in het slot?

Dit verschilt per situatie. Kan het stuk sleutel er nog uitgehaald worden of moet het slot vervangen worden? Als het slot vervangen moet worden zijn de kosten van het slot voor uw rekening. Doet u hiervoor een reparatieverzoek door te bellen naar 038 - 4680123. De kosten van de reparatie zijn voor uw rekening.

Mijn toegangsdruppel werkt niet, wat kan ik doen?

U kunt kosteloos een nieuwe bij ons bestellen.

Mijn zonnescherm werkt niet goed of helemaal niet. Wat moet ik doen?

Heeft u het zonnescherm zelf aangebracht, dan moet u dit zelf laten repareren. Hoort het zonnescherm bij de woning, dan regelt SWZ het onderhoud. Neemt u hiervoor contact met ons op. Kijk op de contactpagina voor de contactmogelijkheden.

 

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen