Vertaal deze pagina

ramen en deuren

Bent u uw sleutel kwijtgeraakt of wilt u sleutels bij laten maken? Dit kunt u laten doen bij een sleutelspecialist. Als het om een sleutel met een certificaat gaat, moet u de sleutel bij ons bestellen. De kosten zijn voor u.

Is uw sleutel of slot kapot gegaan? Dan kunt u een reparatieverzoek bij ons indienen.

Veel gevraagd over ramen en deuren

Wat moet ik doen als ik mijn woning niet meer in kan?

Neem contact met ons op via 038 - 4680123. De kosten ter hoogte van € 45,00 zijn voor u. Als er een nieuw slot geplaatst moet worden, komen deze kosten er nog bij. Buiten kantoortijden kost dit € 90,00 plus de kosten van een nieuw slot.

Wat kan ik doen bij glasschade?

Heeft u het glas niet met opzet gebroken en bent u lid van onze glasverzekering? Dan vervangen wij het glas voor u. SWZ heeft een contract afgesloten met glasbedrijf De Jonge. Dit bedrijf komt dan bij u langs om uw ruit te herstellen. Bent u geen lid of u heeft opzettelijk het glas gebroken bijvoorbeeld bij buitensluiting? Dan vervangen wij het glas, maar zijn de kosten voor u.

Mijn handzender/afstandsbediening van het hek is stuk of kwijt. Wat kan ik doen?

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Kijk wel eerst even of het aan de batterij ligt. Bent u uw handzender of afstandsbediening kwijt, dan kunt u bij ons een nieuwe bestellen. De kosten hiervan verschillen per model en zijn voor u zelf. Klik hier om dit bij ons aan te vragen.

 

Mag ik de sloten op mijn deuren veranderen?

Ja, dat mag. Bewaart u de oude sloten, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen. Heeft u liever dat wij de sloten vervangen? Klik hier om dit bij ons aan te vragen. Het plaatsen van een nieuw slot door ons kost geld. U betaalt dit zelf.

 

Kan ik een toegangsdruppel bijbestellen?

Ja, dat kan. Hier moet u wel voor betalen. Het bedrag verschilt per woongebouw. Neem hiervoor contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Alle sleutels op raamboompjes in een woning zijn hetzelfde. U kunt de sleutels zelf bij laten maken. Is er geen enkele sleutel meer? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

 

Wat kost het als ik mijn (brievenbus)sleutel kwijt ben?

Dat is per sleutel verschillend. De kosten voor het bij laten maken van sleutels zijn voor u. U kunt de meeste sleutels zelf bij laten maken bij een sleutelmaker. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte, dan kunt u deze niet zelf bij laten maken. om dit aan ons door te geven.

 

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger van een gebouw?

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

Mijn sleutel is afgebroken in het slot. Wat nu?

Klik hier om een reparatieverzoek te doen. Hoeveel het kost hangt ervan af of het slot vervangen moet worden of dat de sleutel er nog uitgehaald kan worden.

Kan ik extra sleutels bijbestellen?

Dat kan. De meeste sleutels kunt u bij laten maken bij een sleutelmaker. Een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte kunt u niet zelf bij laten maken. De kosten verschillen per sleutel en zijn voor u zelf. Klik hier om deze sleutels bij ons aan te vragen.

 

Mijn toegangsdruppel werkt niet. Wat kan ik doen?

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Klik hier om dit per mail te doen.

Het elektronische slot/de lezer van de deur van mijn woning werkt niet. Wat moet ik doen?

Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

De druppel die ik heb ontvangen werkt niet op alle deuren. Hoe kan dat?

Wij weten voor welke deuren de druppel bij u werkt. Neem contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

 

Mijn zonnescherm werkt niet goed of helemaal niet. Wat moet ik doen?

Heeft u het zonnescherm zelf aangebracht, dan moet u dit zelf laten repareren. Hoort het zonnescherm bij de woning, dan regelt SWZ het onderhoud. Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnenĀ 5 werkdagen