Vertaal deze pagina

Contactformulier

Bent u huurder van SWZ?

Gerelateerde vragen

Hoeveel huurwoningen hebben jullie?

Wij verhuren ongeveer 8.000 woningen en ander onroerend goed. Onze woningen staan alleen in Zwolle.

Ik ben gebeld door jullie, maar weet niet door wie of waarom.

Neem contact met ons op. We proberen er dan achter te komen wie het is geweest. Kijk op www.swz.nl/contact voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een verzoek/vraag buiten kantooruren. Waar kan ik terecht?

SWZ is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Buiten kantooruren kunt u alleen voor noodgevallen bellen. In alle gevallen belt u met 038 - 4680123

Wat is een geliberaliseerde woning?

Dit is een woning in de vrije sector met een huur boven de huurtoeslaggrens. Deze grens wordt elk jaar door het rijk bepaald en ligt op dit moment op €710,68. Om voor deze woningen in aanmerking te komen, moet u een inkomen hebben boven de €36.165.

Wat moet ik doen als ik mijn woning niet meer in kan?

Is dit tijdens kantooruren, neemt u dan contact met ons op. Wij sturen een monteur bij u langs die probeert de deur te openen. Als dit lukt én u heeft een servicecontract, dan kost dit niets. Moet er toch een nieuw slot geplaatst worden, dan zijn deze kosten voor u. Heeft u geen servicecontract, dan betaalt u €25,00 voor het openen van de deur, plus de kosten voor een nieuw slot. Buiten kantooruren zijn de kosten altijd plus de kosten van het nieuwe slot.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen