ramen en deuren

Bent u uw sleutel kwijtgeraakt of wilt u sleutels bij laten maken? Dit kunt u laten doen bij een sleutelspecialist. Als het om een sleutel met een certificaat gaat, moet u de sleutel bij ons bestellen. De kosten zijn voor u. Klik hier om een sleutel bij ons te bestellen. Geef duidelijk aan om welk adres en welke sleutel het gaat.

Is uw sleutel of slot kapot gegaan? Klik hier om een reparatieverzoek in te dienen.

Veel gevraagd over ramen en deuren

Mag ik de sloten op mijn deuren veranderen?

Algemeen

Ja, dat mag. Bewaart u de oude sloten, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen. Heeft u liever dat wij de sloten vervangen? Klik hier om dit bij ons aan te vragen. Het plaatsen van een nieuw slot door ons kost geld.

 

Kan ik extra sleutels bestellen?

Algemeen

Dat kan. De meeste sleutels kunt u bij laten maken bij een sleutelmaker.

Een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte kunt u niet zelf bij laten maken. Die moet u bij ons bestellen. De kosten verschillen per sleutel en zijn voor u zelf. Klik hier om deze sleutels bij ons aan te vragen.

 

Wat moet ik doen als ik mijn woning niet meer in kan?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 468 01 23. De kosten tijdens kantooruren zijn € 45,00. U moet dit zelf betalen. Als er een nieuw slot geplaatst moet worden, komen deze kosten er nog bij.

Buiten kantoortijden kost dit € 90,00 plus de kosten van een nieuw slot.

Ik wil een sleutelkluisje (laten) ophangen bij de toegangsdeur van mijn woongebouw. Mag dat?

Algemeen

Ja, dat kan als het gaat om een sleutelkluisje van een zorginstantie. Als u verhuist of het kluisje is niet meer nodig, dan moet hij weg worden gehaald. De boorgaten moeten weer dicht gemaakt worden. Er wordt zoveel mogelijk in de voegen geboord bij het aanbrengen.

Het elektronische slot van de deur van mijn woning werkt niet. Wat moet ik doen?

Algemeen

Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

De druppel die ik heb ontvangen werkt niet op alle deuren. Hoe kan dat?

Algemeen

Wij weten voor welke deuren de druppel bij u werkt. Neem contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

 

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger?

Algemeen

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

Wat kost het als ik mijn (brievenbus)sleutel kwijt ben?

Algemeen

Dat is per sleutel verschillend. Klik hier voor een overzicht van de kosten per sleutel. De kosten voor het bij laten maken van sleutels zijn voor u. U kunt de meeste sleutels zelf bij laten maken bij een sleutelmaker.

Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte, dan kunt u deze niet zelf bij laten maken. Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

Mijn zonnescherm werkt niet goed of helemaal niet. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heeft u het zonnescherm zelf opgehangen, dan moet u hem zelf laten repareren. Hoort het zonnescherm bij de woning, dan regelen wij het onderhoud. Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Algemeen

Alle sleutels op raamboompjes in een woning zijn hetzelfde. U kunt de sleutels zelf bij laten maken. Is er geen enkele sleutel meer? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

 

Mijn sleutel is afgebroken in het slot. Wat nu?

Algemeen

Klik hier om een reparatieverzoek te doen. Hoeveel het kost hangt ervan af of het slot vervangen moet worden of dat de sleutel er nog uitgehaald kan worden.

Mijn handzender/afstandsbediening van het hek is stuk of kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen als hij stuk is. Kijk wel eerst even of het aan de batterij ligt.

Bent u uw handzender of afstandsbediening kwijt, dan kunt u bij ons een nieuwe bestellen. De kosten hiervan verschillen per model en zijn voor u zelf. Klik hier om dit bij ons aan te vragen.

 

Kan ik een extra toegangsdruppel bestellen?

Algemeen

Ja, dat kan. Hier moet u wel voor betalen. Het bedrag verschilt per woongebouw. Neem hiervoor contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

Mijn toegangsdruppel werkt niet. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Klik hier om dit per mail te doen.