verwarming

Veel gevraagd over verwarming

Wat kan ik doen als ik geen warm water meer heb?

Gaat het om 1 kraan, dan zit het probleem waarschijnlijk bij de kraan zelf. U kunt hiervoor een reparatieverzoek doen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen. Heeft u een servicecontract bij ons? Dan hoeft u hiervoor niets te betalen. Heeft u geen servicecontract, dan zijn de kosten voor u.

Gaat het om meerdere kranen? Kijk dan of de waterdruk van uw verwarmingsketel voldoende is. Op de ketel zit een metertje waarop u dit kunt zien. De waterdruk moet hoger zijn dan 1 bar. Is de druk hoog genoeg? Dan is er wat anders aan de hand. Bel dan met het onderhoudsbedrijf. U vindt de contactgegevens op uw meterkastkaart. Heeft u deze kaart niet meer, neemt u dan contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

 

Wie bel ik voor een probleem met mijn boiler?

Neem contact met ons op. Wij weten welk bedrijf hiervoor gebeld moet worden. Klik hier om dit per mail te doen.

 

Mijn radiator/verwarming lekt. Wat kan ik doen?

U kunt hiervoor bellen met Breman Service in Genemuiden. Het telefoonnummer is 0900 - 821 21 74.

Wie bel ik als de thermostaat van de verwarming niet meer werkt?

Neem contact met ons. Wij weten welk bedrijf hiervoor gebeld moet worden. Klik hier om dit per mail te doen.

Wie bel ik voor een probleem met mijn cv of verwarmingsketel?

U kunt hiervoor bellen met Breman Service in Genemuiden. Het telefoonnummer is 0900 - 821 21 74.

Mijn radiatorknop is kapot. Wat moet ik doen?

U kunt hiervoor bellen met Breman Service in Genemuiden. Het telefoonnummer is 0900 - 82 12 174.