Vertaal deze pagina

Aanmeldformulier servicecontract

Hoe sluit ik een servicecontract af?

U kunt dit direct doen op het moment dat u bij ons gaat huren. Wilt u later een servicecontract afsluiten, vul dan het aanmeldformulier servicecontract in.  In dat geval vragen wij € 50,- instapkosten. U kunt 3 dagen nadat wij de betaling ontvangen hebben reparaties aan ons doorgeven.

Gerelateerde vragen

Hoe sluit ik een servicecontract af?

U kunt dit direct doen op het moment dat u bij ons gaat huren. Wilt u later een servicecontract afsluiten, vul dan het aanmeldformulier servicecontract in.  In dat geval vragen wij € 50,- instapkosten. U kunt 3 dagen nadat wij de betaling ontvangen hebben reparaties aan ons doorgeven.

Ben ik verplicht een servicecontract af te nemen?

Nee. De deelname aan het servicecontract is vrijwillig.

Ik huur een bedrijfsruimte. Kan ik een servicecontract afsluiten?

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik huur mijn woning via een instantie. Kan ik een servicecontract afsluiten?

Nee. U bent niet de huurder van de woning. De instelling kan wel een servicecontract afsluiten.

Ik heb een servicecontract. Komen jullie langs om mijn woning te controleren?

Ja, wij komen 1 keer per 2 jaar langs voor een onderhoudsbeurt. U krijgt vanzelf een brief van ons voor het maken van een afspraak.

Wat kost het servicecontract?

U betaalt € 5,11 per maand voor het servicecontract. Als u direct bij het tekenen van de huurovereenkomst deelneemt, betaalt u geen instapgeld. Besluit u later deel te nemen, dan betaalt u eenmalig €50,00.

Hoe werkt het servicecontract?

Als u een servicecontract heeft, kunt u ons bellen voor kleine reparaties aan uw woning. Wij doen dit dan gratis. Als huurder blijft u zelf verantwoordelijk voor sommig onderhoud, zoals het binnenschilderwerk. Wilt u precies weten wat u doet, wat wij doen en wat onder het servicecontract valt? Kijk dan hier: Checklist Reparaties en onderhoud.

Mijn dakgoten zijn verstopt en ik ben lid van het onstoppingsfonds. Wat kan ik doen?

U kunt contact opnemen met Riool Reinigings Service (RRS) via 0524 - 568130.

Ik heb een servicecontract afgesloten. Wanneer gaat mijn lidmaatschap in?

Uw lidmaatschap gaat direct in.

Kunnen jullie het klein onderhoud voor mij doen?

Dit kan als u een servicecontract bij ons hebt afgesloten. Anders moet u het zelf doen. Denk aan reparaties aan scharnieren of sloten, het vervangen van een kraan of het vastzetten van een stopcontact. U kunt ook later een servicecontract aflsuiten. U betaalt dan €50,00 instapgeld. Meer informatie vindt u hier: checklist Reparaties en onderhoud.

Wat zijn de voordelen van een servicecontract?

U hoeft de meeste reparaties niet zelf te doen. SWZ voert de reparaties vakkundige uit. Als u zelf een bedrijf inschakelt, kost u dit veel meer.

Hoe zeg ik het servicecontract op?

Als u het servicecontract wilt opzeggen zijn er drie mogelijkheden:

  • Als het maandelijkse bedrag verandert. De opzegging moet dan binnen een maand na melding van de prijsverhoging schriftelijk worden gedaan.
  • Als u een jaar lid bent geweest, kunt u elke maand opzeggen.
  • Als het huurcontract afloopt, hoeft u niets te doen. Het servicecontract stopt dan vanzelf.

Mijn gasslang van het fornuis is kapot. Vervangt SWZ de gasslang?

Nee, dit moet u zelf regelen.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnenĀ 5 werkdagen