Contactformulier sleutels

Bent u op dit moment huurder van SWZ?

Kies alleen voor JA:

als u op dit moment een woning van ons huurt.
als u op dit moment een woning en een garage van ons huurt.

Gerelateerde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn woning niet meer in kan?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 468 01 23. De kosten tijdens kantooruren zijn € 45,00. U moet dit zelf betalen. Als er een nieuw slot geplaatst moet worden, komen deze kosten er nog bij.

Buiten kantoortijden kost dit € 90,00 plus de kosten van een nieuw slot.

Meer over dit onderwerp

Ik wil een sleutelkluisje (laten) ophangen bij de toegangsdeur van mijn woongebouw. Mag dat?

Algemeen

Ja, dat kan als het gaat om een sleutelkluisje van een zorginstantie. Als u verhuist of het kluisje is niet meer nodig, dan moet hij weg worden gehaald. De boorgaten moeten weer dicht gemaakt worden. Er wordt zoveel mogelijk in de voegen geboord bij het aanbrengen.

Meer over dit onderwerp

Mijn handzender/afstandsbediening van het hek is stuk of kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

Stuk?
Als hij stuk is kunt u gratis een nieuwe bij ons bestellen. Kijk wel eerst even of het aan de batterij ligt. De kosten voor de batterij zijn voor u zelf.

Ligt het niet aan de batterij? Dan ontvangen wij bij het omruilen graag de oude afstandsbediening van u.

Kwijt?
Bent u uw handzender of afstandsbediening kwijt, dan kunt u bij ons een nieuwe bestellen. De kosten hiervoor zijn €55 per afstandsbediening en zijn voor u zelf. Klik hier om dit bij ons aan te vragen.

Meer over dit onderwerp

Mag ik de sloten op mijn deuren veranderen?

Algemeen

Ja, dat mag. Bewaart u de oude sloten, zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen.

Heeft u liever dat wij de sloten vervangen? Klik hier om dit bij ons aan te vragen. Het plaatsen van een nieuw slot door ons kost geld.

We hebben 3 verschillende voordeursloten met 3 verschillende prijzen. Hieronder staan de verschillende sloten. Klik op de naam om een foto van het slot te bekijken. Kijk eerst welk slot er op uw voordeur zit.

Meer over dit onderwerp

Kan ik een extra toegangsdruppel bestellen?

Algemeen

Ja, dat kan. Hier moet u wel voor betalen. Het bedrag verschilt per woongebouw. Neem hiervoor contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

Meer over dit onderwerp

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Algemeen

Alle sleutels op raamboompjes in een woning zijn hetzelfde. U kunt de sleutels zelf bij laten maken. Is er geen enkele sleutel meer? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

 

Meer over dit onderwerp

Wat kost het als ik mijn (brievenbus)sleutel kwijt ben?

Algemeen

Dat verschilt per sleutel. De kosten voor het bij laten maken van sleutels zijn voor u. U kunt de meeste sleutels zelf bij laten maken bij een sleutelmaker. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte, dan kunt u deze niet zelf bij laten maken. Klik hier om dit aan ons door te geven.

Is de deur achter u in het slot gevallen, dan kunnen wij deze voor u openen. Bel naar (038) 468 01 23. Klik hier om de kosten te bekijken.

Meer over dit onderwerp

Wie bel ik als er een storing is aan de schuifdeur of elektrische deurdranger?

Algemeen

U kunt hiervoor een reparatieverzoek bij ons indienen. Klik hier om direct een reparatieverzoek te doen.

Meer over dit onderwerp

Mijn sleutel is afgebroken in het slot. Wat nu?

Algemeen

Klik hier om een reparatieverzoek te doen. Hoeveel het kost hangt ervan af of het slot vervangen moet worden of dat de sleutel er nog uitgehaald kan worden.

Meer over dit onderwerp

Kan ik extra sleutels/tags bestellen?

Algemeen

Dat kan. De meeste sleutels kunt u bij laten maken bij een sleutelmaker.

Een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte kunt u niet zelf bij laten maken. Die moet u bij ons bestellen. De kosten verschillen per sleutel en zijn voor u zelf. Klik hier om deze sleutels bij ons aan te vragen.

Meer over dit onderwerp

Mijn toegangsdruppel werkt niet. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt gratis een nieuwe bij ons bestellen. Klik hier om dit per mail te doen.

Meer over dit onderwerp

De druppel die ik heb ontvangen werkt niet op alle deuren. Hoe kan dat?

Algemeen

Wij weten voor welke deuren de druppel bij u werkt. Neem contact met ons op. Klik hier om dit per mail te doen.

 

Meer over dit onderwerp

Mijn zonnescherm werkt niet goed of helemaal niet. Wat moet ik doen?

Algemeen

Heeft u het zonnescherm zelf opgehangen, dan moet u hem zelf laten repareren. Hoort het zonnescherm bij de woning, dan regelen wij het onderhoud. Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

Meer over dit onderwerp