automatische incasso

Veel gevraagd over automatische incasso

Ik wil graag dat jullie de huur automatisch van mijn rekening afschrijven. Hoe regel ik dit?

Hiervoor moet u het machtigingsformulier invullen en ondertekenen. U kunt het formulier per post of e-mail aan ons terugsturen. Wij kunnen u het formulier ook toesturen. Klik hier om dit aan te vragen.

De automatische incasso van de huur is niet goed gegaan. Wat kan ik doen?

U moet nu zelf de huur aan ons overmaken. Dit kan via iDEAL of via een overschrijving naar ons rekeningnummer NL74 ABNA 0459 4011 22. Zet hierbij uw adres en huisnummer. U kunt ook komen pinnen op ons kantoor. U kunt niet contant betalen.

Hoe stop ik de automatische incasso van de huur?

Klik hier om dit aan ons door te geven.

 

Wanneer schrijven jullie de huur automatisch af?

Dit doen wij op de eerste werkdag van de maand. Dit kan dus wat later zijn, als de eerste dag van de maand in het weekend of op een feestdag valt.

Ik heb een automatische incasso. Hoe geef ik mijn nieuwe bankrekeningnummer aan jullie door?

Hiervoor hebben wij opnieuw het machtigingsformulier nodig. Vul het helemaal in en stuur het aan ons op.

Ik heb net een machtigingsformulier ingeleverd. Vanaf wanneer schrijven jullie de huur automatisch af?

Als het formulier uiterlijk de 12e van de maand bij ons binnen is, dan start de automatische afschrijving de eerstvolgende maand. Ontvangen wij uw machtiging later? Dan start de automatische incasso een maand later.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnenĀ 5 werkdagen