Vertaal deze pagina

Klacht indienen

Bent u huurder van SWZ?

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U moet altijd eerst uw klacht melden bij SWZ. Kijk op www.swz.nl/contact voor de contactmogelijkheden. Komt u er niet uit met SWZ, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtenadviescommissie. Dit is gratis. U kunt zelf een brief schrijven of het online formulier invullen. Het adres van de Klachtenadviescommissie is Secretariaat klachtenadviescommissie, Oranjestraat 10, 7451 CC Holten..

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling in Zwolle. Wat kan ik doen?

Op www.dewoningzoeker.nl vindt u onder ´Contact´ alle informatie voor als u een klacht heeft.

Ik heb een klacht over een (onder-) aannemer. Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken uw klacht met de aannemer. Kijk op www.swz.nl/contact voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een klacht over het planmatig onderhoud. Wat kan ik doen?

U kunt direct uw klacht indienen via het klachtenformulier: . Wilt u liever op een andere manier contact met ons opnemen, kijkt u dan op www.swz.nl/contact voor de overige contactmogelijkheden.

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

U kunt hiervoor een klacht bij ons indienen via het klachtenformulier of kijk op www.swz.nl/contact voor de overige contactmogelijkheden. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, sturen wij u een bevestiging.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen