Vertaal deze pagina

Klacht indienen

Bent u huurder van SWZ?

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u niet tevreden? Wij horen het graag! Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Vul hieronder het klachtenformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Direct melden? Dit kunt u doen via de website formulier klacht indienen of via een van de andere contactmogelijkheden . Een brief sturen kan ook.   
Komt u er niet uit met SWZ, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtenadviescommissie. Hiervoor kunt u een brief schrijven naar de Klachtenadviescommissie. De contactgegevens van de Klachtenadviescommissie zijn: Secretariaat Klachtenadviescommissie, Oranjestraat 10, 7451 CC Holten,  info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling in Zwolle. Wat kan ik doen?

Op www.dewoningzoeker.nl vindt u onder ´Contact´ alle informatie voor als u een klacht heeft.

Ik heb een klacht over een (onder-) aannemer. Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken uw klacht met de aannemer. Kijk op voor de contactmogelijkheden.

 

Ik heb een klacht over het planmatig onderhoud. Wat kan ik doen?

U kunt direct uw klacht indienen via de website. Vul hier het formulier klacht indienen in. Wilt u liever op een andere manier contact met ons opnemen, kijkt u dan op voor de overige contactmogelijkheden.

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

U kunt hiervoor een klacht bij ons indienen via het klachtenformulier of kijk op de contactpagina voor de overige contactmogelijkheden. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, sturen wij u een bevestiging.

Heeft u verder nog vragen?

038-468 0123

Antwoord binnen 5 werkdagen